Iedere medewerker heeft een eigen verantwoordelijkheid voor de totale bedrijfsbereikbaarheid

Diensten

INSPREKEN VAN TEKSTEN EN MELDINGEN,

PRE-SALES EN SUPPORT

Wij kunnen u en uw collega’s van dienst zijn:

  • Bij demonstraties en presentaties voor producten naar keuze,
  • Door het geven van begeleiding bij telefonistes, toestelgebruik in kantoor en call centeromgevingen bij indienststelling op de eerste dag(en) tijdens en na een overname.
  • Het professioneel inspreken van tekst-meldingen zoals wachtmeldingen, buiten kantoortijdteksten voor antwoordservices en voicemail.
  • Met inventarisatie en advies bij nieuwe klanten voor de inrichting van het nieuwe nummerplan en het streven naar een betere bereikbaarheid.
  • Het samenstellen van een nummerplan in een Functioneel Ontwerp in een document dat als ‘blauwdruk’ voor de programmering kan dienen en tevens als overdrachtsdocument gebruikt kan worden voor klant en AVAYA leverancier.
  • Voor onderzoek en advies voor een betere bereikbaarheid bij bestaande klanten.
  • Troubleshooting:

Bespreken van knelpunten bij bestaande klanten en samen met de eindgebruiker(s) oplossingen zoeken binnen de mogelijke functionaliteiten van het telefonieplatform.

Driehoekje_los